"Sretna 2016" kaže ona u travnju

Grozno. Već smo u travnju, a ja još nisam objavila ni jedan post u 2016 (odlučila sam pustiti sve one "new year, new me" gluposti za sad, taman kad su sve ostale zamrle hehe)
Ne, šalim se. Iskreno, jako mi je falilo pisanje ovoga bloga ali uz školu i ostale obaveze nisam baš imala vremena za ništa (osim onih povremenih sati i sati na youtube-u ali to se ne racuna shhh)
Kada sam nakon toliko vremena ponovno bila u knjižnici pred nekoliko dana, teška sam srca posudila lektiru (i provela idućih sat vremena lupajući glavom u zid jer je bila tako prokleto dosadna) ipak, dopustila sam si uzeti još jednu knjigu koja mi je, samo zbog lijepih korica, zapela za oko već pred neko vrijeme pa se nadam da ću ju stići pročitati čim prije (ajme yay tako dugo nisam uzela novu knjigu).
U ostalim novostima, još imam samo nekih dva mjeseca do kraja škole (danas je zadnji dan proljetnih praznika šmrc šmrc) i onda se, na početku ljeta selim u novu kuću koja se više-manje nalazi usred ničega. Dobro, pretjerujem, ali je jako blizu šume i od svega što su ljudi rekli na lokaciju jedan od najdražih komentara mi je sestričnin -
"Prijatelji će morati odlaziti do tebe kao kod Trnoružice, malo šume, malo trnja i evo ih"
Ali, bezobzira na udaljenost od grada tako se veselim odlasku. Napokon ću imati svoju sobu, a ne dijeliti jednu s mlađim bratom i to je nešto što čekam od kad znam za sebe.
Da ne spominjemo put u Ikeu po sav namještaj. Tome se veselim više nego ičemu.
Napokon ću dobiti novi mobitel pa ću moći objavljivati i neke crappy fotografije jer to mi stvarno fali na ovome blogu.
To bi bilo to. Ovaj mali update je bio stvarno nepotreban ali mislim da je ovo najlakši način da se ponovno vratim u pisanje,
I što još da kažem osim
Sretna 2016!

Share this:

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar