Recenzija// J.K. Rowling: Bajke Barda Beedlea

Evo, jedna kratka recenzija za jednu kratku knjigu, da ovaj radni tjedan završim na visokoj noti reklo bi se jer mi se ova recenzija vrti po mislima jako dugo, ali nikako da ju napišem.

Bajke Barda Beedlea svaki su čarobnjak ili vještica, kao mali slušali prije spavanja. Mi, rođeni u bezjačkim obiteljima, te smo se knjige mogli dočepati tek kad ju je Rowling 2005. godine objavila uz dodatak Dumbledorovih anotacija.
Ja, kao osoba koja živi za Harry Pottera, bila sam apsurno uzbuđena kada sam napokon dobila knjigu, ne gubeći ni sekunde da se ponovno izgubim u čarobnjaškom svijetu.
Ali, razočarala sam se.
Bajke Barda Beedlea su, kao što i sam naslov kaže, bajke, i kao takve pisane su skoro na jednak način kao i naše bezjačke bajke - sa izmišljenim likovima, čudesnim radnjama i dubljim značenjima te jakim poukama. I kao same su pristojne, naravno nije to ništa ni blizu Harry Pottera ali vidim kako bi ovo moglo biti čitano maloj djeci. Priče su simpatične i imaju malo magije koja se očekuje.
Ono što je mene stvarno zasmetalo bile su te Dumbledorove anotacije. Kao prvo, zauzimale su više mjesta nego prave bajke koje su smisao knjige, a kao drugo, u njima se vidio očajan pokušaj J.K. Rowling da ih napravi čim povezanijima Harry Potteru. Užasno puno predmeta i događanja iz knjiga bilo je spomenuto u tim bilješkama samo da bi se lažirao osjećaj čitanja dijela te serije i na kraju krajeva, one više nisu uopće imale smisla.
Jedna stvar koja me je iznenadila je činjenica da su svi prihodi od ove knjige dani u dobrotvorne svrhe što ju čini malo podnošljivijom zato jer je Rowling nije napisala kako bi izvukla još novaca.
Hvala na čitanju i ugodan vikend!


Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar