NaNoWriMo?

Pred nekoliko dana pročitala sam jednu knjigu. Zvala se "Ljubav između stranica" (dobra knjiga, grozan naslov) i uglavnom, jedan od likova u toj knjizi sudjelovao je u NaNoWriMo-u. Zvučalo je zabavno ali nikada nisam čula da to postoji pa sam malo pretražila internet i evo što sam saznala:

NaNoWriMo je akronim za "National Novel Writing Month" tj. nacionalni mjesec pisanja romana u kojem ljudi iz svih dijelova svijeta (čak postoji opcija za Hrvatsku!!) provedu siječanj pokušavajući napisati roman od 50,000 riječi. "Kvaka" je u tome da na kraju svakoga dana, stranica NaNoWriMo-a (koju možete pronaći ovdje) prebroji riječi koje ste napisali i zaključa ih - što bi značilo da ih više ne možete prepravljati. Cilj je napisati cijelu početnu verziju romana u mjesec dana i ujedno se ne brinuti o greškama ili gubiti vrijeme buljeći u tekst koji ste napisali pred dva dana i pokušavajući napisati tu jednu rečenicu kako treba .Za to ima vremena. 
Ja inače pišem iz zabave i ovo je zvučalo kao sjajan izazov. Ipak, sumnjala sam da ću moći napisati 50,000 riječi baš iz prvog pokušaja, a i u jedanaestom mjesecu će već početi ozbiljniji ispiti, pa sam se s prijateljicom dogovorila da ćemo obje listopad uzeti kao probni mjesec i pokušati se nekako naviknuti na pisanje toliko riječi na dan - odlučile smo si postaviti cilj od 25,000 riječi i dati sve od sebe da ga ispunimo. Također smo obećale da ćemo početi pisati posve novu priču (ne neku od onih koje smo već počele pisati i nekada završile) i da ćemo pisati onaj žanr koji inače izbjegavamo ( ja inače volim pisati krimiće, a ona si-fi pa smo se odlučile zamijeniti tako da je ona zaglavila sa detektivima, a ja sa budućnosti i um, vilenjacima?).
Razlog zašto pišem ovaj post je sljedeći-
a) mislim da je NaNoWriMo odlična ideja i žao mi je da već prije nisam čula za nju pa pokušavam proširiti riječ što je više moguće
b) razmišljala sam o tome da napravim posebnu stranicu na blogu na koju ću objavljivati svakoga dana ono što sam napisala za "probni NaNoWriMo"  pa sam htjela napraviti nekakav uvod za to u kojem objašnjavam zašto odjednom objavljujem toliko loše napisanih glupost i - evo, ovo je razlog.

Nadam se da će barem netko tko je zainteresiran za NaNoWriMo vidjeti ovaj post i odlučiti se pridružiti!
                             
                                                                                                    M (to je ono kao potpis wow)

Share this:

,

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar