31 dan pisanja i adaptacije

Woho Mia se vratila!  Već se dugo vremena nekako tjeram da ponovno počnem pisati ovaj blog i nekako mi je bilo jako teško baš početi. Pa sam našla način kako da ovo moje malo mjesto na internetu zatrpam sa ne pretjerano kvalitetnim postovima koji će me ponovno vratiti u naviku pisanja, posebno sada kada imam toliko vremena.

Danas je prvi dan u mjesecu, a ovo je prvi od trideset jednog posta koji će ovoga mjeseca biti objavljeni. Svakog dana jedan - o bilo čemu. Filmovi, knjige, glazba.... Što god da je toga dana meni bilo zanimljivo.
1.7. to su filmske adaptacije dvije od najpoznatijih knjiga Cecelije Ahern - jedne od meni najboljih spisateljica ljubavnih romana (onih od kojih vam se zapravo ne povraća kada završite sa čitanjem)
Love, Rosie ili u našem prijevodu Ispod duge je film koji me je bilo strah pogledati ali u isto vrijeme nisam mogla dočekati. Bilo me je strah jer tako dobru knjigu jako je lako uništiti u adaptaciji - nadala sam se da će ipak uspjeti prikazati Alexovu i Rosinu ljubav kako polako raste iz prijateljstva u nešto više i kako se njihovi životi isprepliću. Mogu reći da je casting za film skoro pa savršen, u glavnim ulogama su Lili Collins i Sam Clafin koji su svoje uloge odigrali besprijekorno. Što se radnje tiče, naravno da ona nije imala tu dubinu koju knjiga može pružiti, ali došla je dosta blizu. Općenito, fil je stvarno dobar, ljubavna priča koja nije već napravljena tisuću puta i koja će vam dati onaj topli osjećaj nakon što završite sa gledanjem.
P.S Volim te s druge strane je također izvrsna knjiga, no ona nije imala tu sreću što se adaptacije tiče. Priča koja ima takvu dubinu, u filmskom se obliku pokazala kao već viđena ljubavna priča. Svi bitni dijelovi, oni koji objašnjavaju motive likova za određene radnje, izbačeni su ostavivši samo brzu, ali i površnu radnju. Stvarno šteta jer je tako dobra knjiga zaslužila i bar približno dobar film.

Što se trailera tiče........

Do čitanja!
Mia

Share this:

,

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar