Nepouzdane preporuke i smisao ovog bloga

Wo-ho-ho hey, kako ste?
Četvrti je dan ovoga mjeseca i ja ležim u krevetu gledajući glupe vlogove na youtube-u. Gospodar prstenova me čeka, no nekako mi ga se tako neda uzeti u ruke.

Danas mi se piše o promijeni mišljenja.
Pred nešto sam vremena ponovno išla čitati jednu od knjiga koju sam redovito na dugo i široko hvalila svakome tko bi me bio voljan slušati. Nakon čitanja shvatila sam da knjiga nije pretjerano dobra, dapače bila je grozna. Glupa priča, loše pisanje, dosadni likovi. Knjiga koja mi je prije bila nešto nevjerojatno sada je bila samo jedno veliko razočaranje. Odjednom me bilo sram pri pomisli na to da sam ja tu knjigu ljudima preporučala.
I od tada sam počela sumnjati i u ostale knjige koje su mi ostale u tako dobrom sjećanju. Shvatila sam da je jedini način na koji to bar donekle mogu utjecati vođenje bilješki dok čitam - stavljanje svojega mišljenja na papir, tako da nakon što određeno vrijeme prođe mogu samo pročitati zapisano i sjetiti se točno što mi se kod knjige svidjelo, a što nije. Dugo sam vremena to odbijala činiti jer mi je zapisivanje tijekom čitanja remetilo nekakav tijek (onaj koji ja znam kao - ne jedi, ne misli, ne diši, ne živi dok napokon ne završiš ovu knjigu).

I tada je nastao ovaj blog. Trebalo mi je mjesto na koje mogu doći i pisati o knjigama koje sam pročitala i, iako imam i bilježnicu u koju zapisujem puno više razbacanih mišljenja i citata, ovo mi se svidjelo više od drugih načina bilježenja pročitanoga.
A što se bloga tiče, polako sam počela trošiti svoje vrijeme na još jedan način (to je izbjegavanje Gospodara prstenova, kažem vam) i radim na tome da ga premjestim na Wordpress, s obzirom na to da je on mnogo organiziraniji i ugodniji za korištenje od Bloggera, no to će potrajati još neko vrijeme.

Sutra obećajem jednu recenziju kao ispriku za ovaj kratki mali nered od posta, a do onda - hvala na čitanju!
Mia
(i zaželite Captainu Americi sretan rođendan)


Share this:

,

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar