Online čitanje, ovoga puta - stripovi

Obožavam stripove. Ljubav prema njima vjerojatno sam naslijedila od tate koji mi ih gura u ruke od malih nogu. Kao i većina druge djece, imala sam Garfield fazu i skupljala te stripove (čiju je većinu mama nakon nekoliko godina bacila, jer "samo zauzimaju mjesto". Bezobrazno.) onda sam počela čitati Alana Forda i neke manje poznate, kraće serije stripova, a u zadnje vrijeme sve su mi zanimljiviji oni Marvelovi. 

Ipak, do njih nije tako lako doći. U mojoj blizini ne postoji nikakav comicbook shop, a knjižnica iako ima čak i pristojan broj stripova, nema skoro ništa te vrste. Prije su se oni prodavali po kioscima, no čak i tada to je bilo dosta nezahvalno jer bi često usred serije prestali izlaziti. Neko sam ih vrijeme posuđivala od prijatelja, no on je imao samo Spidermana i to dosta nepotpunog.
A onda sam našla tu stranicu.
Stranica se zove GetComics i nešto je najdivnije na svijetu. Ima većinom Marvelove i DC-jeve stripove i to podijeljene u zbirkko olakšava nekome tko tek počinje čitati takve stripove s obzirom da se u toliko dijelova i alternativnih svemira te bonus serija stripova o samo jednom liku lako izgubiti,  a kamoli o svim likovima.
Stranica ima stvarno svega, od najpoznatijih superheroja do onih manje poznatih. I sve je besplatno. Stripovi se preuzmu tako da ih se može čitati i bez internetske veze.  Stripovi su i jako često obnavljani tako da se mogu naći i oni najnoviji.
Stranicu možete pronaći na http://getcomics.info/ 
Jedino što vam te što jaada još treba je čitač stripova. Njih ima mnogo - i besplatnih i onih koji se plaćaju, no što se besplatnih tiče, ComicRack je definitivno najbolji i najjednostavniji - omogućava spremanje stripova, laki pregled stranica i bookmarkanje. Jedina manja komplikacija je način na koji se stranice prikazuju, ima mnogo opcija a vi samo morate naći koji vam prikaz najviše odgovara za što će vam možda trebati neko vrijeme na laptopu ili stolnom računalu. Pretpostavljam da na tabletima tog problema nema.
ComicRack možete preuzeti na http://comicrack.cyolito.com/
Nadam se da će ovo pomoći barem nekome!
Do čitanja,
Mia

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar